Myös Posse televisio-ohjelmasta tutut Duudsonit rannekellot OVAT SAAPUNEET NYT VARASTOOMME ja ne toimitetaan tilausjärjestyksessä. Tuotteita on saatavilla rajallinen määrä koko Suomessa, joten tilaa omasi ennen kuin ne loppuvat. Tuotteet on valmistanut Leijona-kellot.
Maailmankuulu pohjalaisnelikko Duudsonit ja Oy Perkon suomalainen, satavuotias ja Suomen suosituin kellobrändi Leijona aloittavat yhteistyön. Duudsonit ovat suunnitelleet itse Leijonalle Elä hetkessä -kellomalliston, johon kuuluu 10 aikuisten ja nuorten rannekelloa.
“Ollaan aina uskottu unelmiin ja menty täysillä päämääräämme kohti. Ei säästellä vanhoille päiville, koska huomisesta ei tiedä, eikä eilistä voi muuttaa. Kello ei näytä vain aikaa, vaan kannustaa olemaan läsnä ja tekemään jokaisesta hetkestä ainutlaatuisen. Hetki, jota nyt elät, on tärkein”. –Duudsonit
Leijona-kello on edustanut aikojen kuluessa suomalaisuutta, sisua, rohkeutta ja omaleimaisuutta. Nämä kaikki ominaisuudet ovat myös luonteenomaisia pohjaisille, neljän miehen muodostamalle, koko kansan tuntemalle Duudsoneille.
”Mahtavaa yhdistää kaksi vahvaa suomalaista! On upeaa, että Leijona innostui meidän halusta tehdä tälläiset kellot”, kertoo Jukka Hilden Duudsoneista.
”Itse kannan kelloa ylpeydellä omassa ranteessa, ja se muistuttaa myös mua elämään hetkessä”, jatkaa Jarno Laasala.
Elä Hetkessä -kellomallisto sisältää 10 aikuisten ja nuorten rannekelloa. Kelloja on sekä miehille että naisille. Kellojen nimet ovat napattu suomalaisesta jäyhästä luonnosta; Kaamos, Nuoli, Hiili, Jää, Tuhka, Noki, Pelto, Piki, Kuura ja Hehku. Kellojen tarinan kautta kannustetaan sen kantajaa tarttumaan jokaiseen mahdollisuuteen ennakkoluulottomasti positiivisella asenteella ja pilke silmäkulmassa.
Elä Hetkessä -mallisto on saatavilla syyskuun lopussa Leijonan hyvinvarustelluissa jälleenmyyjäliikkeissä ympäri Suomen. Kellojen hintahaitari on 59–179 euroa.
"Olemme erittäin innostuneita tästä yhteistyöstä. Kukaan muu ei voisi edustaa Leijonamaista rohkeutta ja omaperäisyyttä paremmin kuin Duudsonit. Uskomme, että yksi suomalaisista klassikoista on syntynyt, Elä Hetkessä -mallisto", sanoo toimitusjohtaja Ari Törmälä Perkolta.
”Nauti, usko itseesi ja elä hetkessä!”, kannustaa Jukka Hildén.
Kävijälaskuri
7.11.2009 alkaen